Valet

Hej sötnosar...
Är inte alls nöjd över att moderaterna har vunnit om jag får vara ärlig.. Dom har förstört vårat samhälle dom här 4 åren som varit, och behandlar inte människor rätt.. Vart är alla jobb dom lovat? Hur blir det för dom sjukskrivna nu? Hur blir det för dom unga? Jaa nu är det mycket frågor.. Jag är inte alls nöjd.. Men men, skiter nog fan att rösta nästa år... Är inte värt det... Det är likabra att flytta till ett annat land nu då moderaterna har vunnit yttligare 4 år..... Nog om det...

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Vakna runt tio som jag har gjort hela helgen.. =D HÄRLIGT... Och då har jag bara slöat framför tven och älsklingen var ut och fiskade med Micke hela dagen, sen for vi till farmor som vanligt då.. =) Sen har jag inte gjort så mycket.. Kollar på valvakan.. =) Och nu funderar jag på lägga mig, börjar bli lite smått trött då. I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på, skulle vilja åka ut till birsta och kolla lite.. Men får se.. ;P Näe nu sängen.. Natti natt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0