Fredag kväll

Idag har jag inte gjort så mycket.. Dagen började inte alls bra, vaknade av att jag har ont i heeeeela kroppen IGEN.. Så jag sa att jag inte kunde jobba.. Klarade nästan inte av att bädda rent i sängen igår själv.. Då är det fan illa.. Nu på kvällskvisten tänkte jag åka till älskade Zazza men känner verkligen att jag inte orkar.. =( Men hon förstår.. Sen kom pappa igår kväll och sa att han kanske skulle åka iväg igen.. Så han är i Umeå igen hos någon kompis. Bara för att han vill komma bort ett tag. Klandrar honom inte.. Klandrar ingen för det. För som det är nu så förstår jag att man vill bort här ifrån.. =( Men denna gång berättade han i alla fall vart han var.. Vilket han inte gjorde sist då jag fick ringa polisen... Men men.. Nu ska snart Älsklingen åka och jobba på Memento och jag ska bara ta det lugnt nu.. Har ätit gooooo middag med älsklingen i alla fall.. Nyårsfilé heter det, med kokt potatis.. MUMS... =D Kan jah, ibland i alla fall.. =) Man kanske ska ta sig i kragen och gå ut en sväng i morgon, för älsklingen jobbar då med nämligen.. Så kanske ska ta och dansa lite då.. =) Vi får se.. =) Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, så får ni ha en trevlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0