Funderingar.

Ja nu ligger man i sängen sen kl. tolv tror jag. Och kan verkligen inte sova. Mina tankar kring allt skit man går igenom nu snurrar i huvudet på mig. Har mycket funderingar och många frågor som aldrig blir besvarade. Allt känns hopplöst och meningslöst. Allt man säger misstolkas fel. Står på ingens sida. Båda är två idioter. Men förstår bägge två med. Jag är så fruktansvärt glad att jag har mina bästa vänner då är älsklingen inräknad med. Utan dom hade jag nog inte klarat att stå på mina egna ben. ÄLSKAR ER. <3 Aja, nu måste jag verkligen försöka sova. Jo en sak till. Det är första gången jag bloggar från min mobil. ;P Funkar ju sketa bra. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0