MYS

Jaa idag har vi bara tagit det lugnt.. Igår var jag ut med söt Malin och dansade lite.. Behövdes om jag säger så.. På vägen in mot stan när jag satt och körde för mig själv, började verkligen alla tankar.. T.ex hur min framtid kommer bli, hur allt ska sluta, kommer det bli bra? Jaa massa frågor... Men åter till denna dag, idag har vi inte gjort nåt, ätit spagetti och köttfärssås och kollat på filmen faster.. Väldigt bra faktiskt.. Om ni frågar mig.. ;P Nu tittar vi på parlamentet sen ska vi slå igång en film till.. =) Med massa gotta och mys.. =D Jag kan jah.. ;P Nog om det, nu ska jag ta och ringa min älskade Zazza.. För hon har nog glömt att ringa mig.. ;P Klandrar henne inte, jag är BÄST på glömma saker.. <3 Men ha en fortsatt trevlig kväll folket.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0