När allt känns hopplöst...

Hej kära blogg..

Idag eller nu ikväll känns allt jätte jobbigt.. Jag förstog att det var någonting som sa mig att jag skulle vara hemma från jobbet idag.. Vilket var nog bra att jag gjorde. Jobbigt att se två människor som inte går ihop med varandra, som man vill att dom ska. Kommer sluta med seperation där. Vilket gör så ont i mitt hjärta. Men vill dom båda sitt bästa bara. Men för mig som sitter i mellan vill hålla ihop dom, för är meningen att just dom ska vara tillsammans.. Det är det nog för alla barn.. Men jag hoppas bara dom kommer bli lyckliga till slut.. Det tar på mig mer än vad jag någonsin trodde.. Eftersom jag älskar båda så oerhört mycket. Men vill bara ha slut på allt det hära nu.. Vill kunna gå vidare med mig själv, med mitt liv, min framtid.. Just nu kommer jag ingen vart, för att jag har som jag har det.. Hur kommer min framtid bli? Kommer jag få barn? Kommer jag alltid på som jag gör? Kommer jag kunna stå på mina egna ben igen? Kommer jag kunna leva som en normal människa igen? Det är så mycket frågor som går i huvudet.. Jag är 23 år och kan inte tänka mig att ha barn på många år framåt. Så vill jag inte ha det. Jag vill ha min egna framtid, utan problem och bara få vara lycklig..


VARFÖR?????

Varför just mig? Varför har detta tagit 4 år av mitt liv? Ska det ta yttligare 4 år av mig? Känns som mitt liv går i spillo... dessa år som gått kan jag inte ta tillbaka, jag önskar allt var anorlunda.. Att alla var lyckliga.. Jag vill bara leva mitt liv, mitt liv som man lever bara en gång.. Då vill jag ta vara på det. Men kan inte, kan inte med mina problem, det hindrar mig att få leva mitt liv fullt ut... =( När mina tårar rann ner för min kind nyss, så önskade jag att jag bara kunde ta med mig pappa och Tomas och åka till farmor. Som vi alltid gjorde förr. Vilket inte går nu.. För hon finns inte kvar.. Farmor fick en alltid på bra humör och lyssnade jämt och såg alltid positiva saker i en.. Hon peppade en, allt kändes så mycket lättare när hon pratade.. Det kändes så enkelt just då.. Det är bara för mycket just nu.. =(


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej tjejen! Känner ju inte dig så väl, vi har ju dock bara träffats en gång, men kommer bli fler gånger hoppas jag! Tycker du är en härlig, glad tjej! Första intrycket av dig som jag fick gilla jag. Sen kan vi ju skippa mitt hahaha va ju GANSKA draen haha! men det e inget vi ska diskutera. haha. det bjuder jag på. Det jag vill säga är att vill du prata så finns jag, det kan vara skönt att prata med någon som man ej känner så bra. Jag är en bra lyssnare. Jag kommer att komma upp till syrran igen då hoppas jag att vi ses! Ta hand om dig tjejen. Kram Emsan

2011-02-17 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0