Tisdag

Nu är jag snart på väg till sängen för att sova, upp och jobba i morgon faktiskt.. =) Så skönt att vara på jobbet i några timmar, få tänka på nåt annat ett tag.. Och älskar att vara med Zazza för hon får verkligen mig att tänka på annat just nu.. Som jag verkligen behöver.. Men tycker lite synd om henne, hon får inte så många arbetstimmar stackarn.. Tycker så synd om henne.. Hoppas hon får nåt fast snart, för det förtjänar hon verkligen.. =)

Sen borde jag inte lyssna på en viss person, för hon/han får verkligen mig att må skit.. Och få mig att tro att ALLT är mitt fel.. Det är så illa så jag kan inte sova på nätterna, kan inte koncentrera mig heller.. Jaa you name it.. Det är allt.. Vill inte säga för mycket, för vill inte att vissa personer ska få reda på vilka det handlar om.. Så nämner inga namn.. Kan bara meddela att man har ju mått bättre.. Men är liv rädd när allt detta lagt sig.. Hur JAG kommer ta det.. Om ALLT kommer komma då, eller om jag kommer må tio gånger bättre.. Men det återstår och se.. Livet är ju inte vart att leva om man inte tar risker.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0