Torsdag

Idag har jag jobbat.. Sen efter jobbet for jag hem och lämnade hugo, sen drog jag raka vägen till Zazza och Sabina.. Väl där vart jag bjuden på kaffe och vi satt och surrade massa skit.. Sen for vi till birsta och shoppade lite.. Zazza hittade lite saker till Sabinas rum. Så när vi kom hem igen så möblerade vi om i skitungens rum och det var så himla fint.. Hon har ju blivit så stor.. Hela två år i April.. =) Sen for jag hemåt, och när jag kommer hem.. Jo då blir det världens bråk här.. Går inte en dag utan bråk.. Får höra hur allt är ens fel, och bla bla blaaaaaaa... Men men, nu får vi se hur allt slutar. Verkar som pappa vill bo i våran etta medans vi tar huset.. Och mamma får också flytta till eget.. Blir nog bäst så. Tyvärr.. ='( Men vi får se.. Allt känns tugnt nu bara..

Tack Zazza för att du funnits för mig dessa dagar, har verkligen behövt det.. <3 Är så sjukt glad att ha Zazza och Erika i mitt liv, utan er hade allt varit sämre.. Älskar er mina tjejor.. <3

I morgon är det Fredag och efter jobbet blir det kanske en fika med Erika, sen ska jag kolla om jag får komma till Zazza efter det.. =D Mot kvällskvisten vet jag inte alls vad jag ska göra. Tomas jobbar på Memento som vanligt.. Vet inte om jag ska ut och dansa lite.. Eller kanske bara vara hemma och glo på en film.. Får se vad jag blir sugen på.. =) Men nu ska jag fixa lite sen blir det sängen för mig. För är slut från idag..

Love my girls.....

Älskar mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0