Ett tag sen...

Hej mina käraste läsare..

Det var inte igår jag skrev här tyvärr, men har tappat suget för att blogga nu mera.. Men kommer ha bloggen kvar ändå.. =) Just nu har vi sett Monsers och den var seg, men okej.. Men slutet, Jisses, det sämsta slut jag någonsin sett tror jag.. Ville bara ta ut skivan och knäcka den nu.. =@ Nog om det, igår var jag ut på krogen med min älskade bästa vän Erika.. Och några andra.. Var en kanon kväll, men vart inte en sån fylla för mig, vart spy färdig för minsta lilla sprit.. Men hade kul ändå.. Erika vart ju på lyset i alla fall.. hahaha, go gumman.. Sen har min pojkvän blivit morbror till lilla söta Isabell.. =) Jaa sen har jag inte så mycket mer att säga faktiskt..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0