efterlyst

Nu sitter jag här hemma och kollar på efterlyst och skriver här så klart.. ;P Min go vän, sa förut. Du kommer alltid på Onsdag och kollar på efterlyst här. Så skrev hon på fejjan att vi hade tjejkväll. Lätt så sjukt mysigt när hon sa det. Men dock idag var jag tvungen att fara hem tidigare.. Var tvungen att åka på ica innan dom stängde. Men vi hade mysigt så länge det varade.. Tack för go fikat med.. ;) Sen ska jag försöka hålla mig vaken till Big brother, det vart att man följde det. Bara för fjortisen Hanna, men nu börjar hon får vänner där inne.. ;P Kul kul.. Och i morgon väntas jobb igen skönt.. :) Är så härligt att komma ut fast man har dåliga dagar ibland. Men Birgitta förgyllar mina dagar med skratt ändå.. =) Kärlek till dig.. Men nu måste jag kolla klart på efterlyst.. :)


Bild lånad av google..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0