God natt

Ja jag tänkte säga god natt nu innan BB är slut.. För sen måste jag promt till sängen och sova, för i morgon SKA jag jobba.. Är lite besviken på min pojkvän som påstog att det skulle gå fort hos sin morbror vilket det inte gjort.. Men men, vad säger man KILLAR.. Sen är jag lite ledsen över att det är så lite människor som läser min blogg.. Har frågat er vad ni vill jag ska ha med i bloggen, men får ingen svar. Så hur ska jag kunna bli bättre om ni inte vill hjälpa mig?? Men men, i morgon ska jag bjuda Mamma och Åke på middag, ska bli riktigt mysigt. Kul att dom ville komma hit och vara med mig ett tag. Så jag slipper sitta ensam hela kvällen.. ;P Tycker fan BB är bra, fast är fööööör mycket disskutioner och bråk lite jobbigt.. =P Visa beter sig väldigt omoget.. Nog om de, men kom gärna med förslag vad ni vill se mer i min blogg. För känner att snart vill jag inte lägga ner så mycket mer tid på min blogg och det inte finns några som läser, då kan jag lika gärna skriva någon annanstans.. Nu börjar BB igen så hörs.. ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är jätte bra att du uppdaterar så ofta blir så roligt då. Sen läser jag faktiskt din blogg varje dag för att jag tycker om dig :) kämpa på nu kramar

2012-02-24 @ 06:45:06
Postat av: Jenny

Läser också din blogg varje dag :)kul att du skriver, sen behöver du inte skriva om något speciellt roligt ändå kram

2012-02-24 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0