Hemma

Nyss kommit hem från min mamma, umgåts lite med henne ikväll eftersom det var länge sen sist.. ;P Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh, vad kul.. Fått min första kommentar idag av Eleni ----> http://elenia.blogg.se/, Roligt att du tycker att det är kul att jag är tillbaka.. =) Mer meeeeeeeeeeeeer kommentarer till mig kära läsare.. Frågade er igår om vad ni ville se mer i min blogg och vad ni vill jag ska skriva om och så.. Så kom med förslag så får vi se om det kommer med.. ;P Som sakt öppen för förslag..  :) Jag funderar på hålla mig vaken till Big Brother eller om jag ska sova, återstår och se.. Jobbilijobb i morgon med kära Birgitta.. =) Kul kul..


Bjuder på denna, men såg ut så här idag, osminkad och myskläder.. ;P


Kommentarer
Postat av: Marra

Det finnaste jag vet. Så där tycker jag mäst om - utan smink och ny vaken.

2012-02-22 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0