Kväll..

Nu är det dags för att sooooova, vad jag längtat heeela dagen på de.. ;P Har haft mamma och Åke på middag här.. Super trevligt var det, med massa god mat och skit snack.. :) Bjöd på nyårsfile och kokt potatis.. MUMS.. Sen till kaffet fick vi en tårta mamma och åke hade gjort, som var sjukt god. Tur man fick en bit över så kan älsklingen och jag ta det i morgon innan vi drar till Ljusdal.. ;P Sen kom Brorsan och Anna på kaffe med oss, var jätte trevligt.. Det behövdes. Men har alltid roligt med min familj. dessutom har jag JÄMT roligt med Anna och brorsan, fast det kanske inte märks varje gång.. ;P I morgon ska jag hjälpa pappas tjej Gina att flytta från Ljusdal och hit till Njurunda.. Så i morgon blir det förmodligen väldigt lite bloggande, men ska försöka hinna med mig.. inte för att det är så många som läser.. Och föresten, tack för kommentarerna att ni vill ha mig kvar.. Värmde, kärlek till er.. Tack Anna och Eleni för tipsen med, ska tänka på dina tips Eleni.. ;P Föresten du har en otroligt fin flicka till dotter.. :) Nu har jag plockat undan allt från middagen med och diskmaskinen är igång så nu kan man sova gott och slippa se disken i morgon när man vaknar.. ;P Näe måste väl lägga mig så vi kommer i tid till Ljusdal annars blir väl pappa aaaarg.. hihi.. ;D

Skulle ju hjälpa pappa och hans tjej och flytta i morgon, när vi ska hämta lastbilen visa det sig att det är några jävla horungar som slagit sönder rutorna på lastbilarna.. Hur jävla omogen får man vara.. Jävla fitt horungar.. Ursäkta mitt språk, men blir så jävla arg att ungjävlarna inte har ett bättre liv än att förstöra för andra.... GOD NATT!!!!!!


Haha Flisan ville absolut inte vara med på bild.. ;P Gounge.

Brorsan och Anna


Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack, hihi! Hon är vår lilla prinsessa! Och du får hälsa så mycket till söta Anna! Var jätte länge sedan jag såg henne nu.

2012-02-25 @ 07:58:18
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: sara

haha åå vad liten hon var där:)<3

2012-02-27 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0