Kvällen

Nu sitter jag och kollar på BB igen.. Så jävla kung serie.. ;P Hanna är fan bra, fast jobbig i mellan åt.. :) I morgon är jag ledig, skönt är så sjukt sliten än.. Och känner att jag har en förkyldning som ligger i kroppen med. Så i morgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv, ska inte ställa någon klocka.. :) Sköööööööööööööönt.. Och mamma vi ska måla i ditt förra rum.. Vilket du skulle fått ståt för igentligen tycker jag, men men.. Sen ska vi fortsätta med resten av huset. I morgon hade jag velat åka till birsta med pappa och Gina men vet inte om pappa var så himla sugen på det.. Får tjatta lite till.. ;P Men nu ska jag popa popcorn.. ;P

Mitt fejs idag.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0