17:e juli 2012

Go kväll alla kära läsare! Har varit borta hela dagen, var nämligen hos Jenny, Stefan, Nova och Hampus och umgicks. Sen när jag skulle hemma så dör bil j*veln, ja då är batteriet DÖTT! Kul NEJ! Mitt i en uppförsbacke med. Men det löste sig, brorsan och Anna kommoch bokserade mig. Men så typiskt, bilarna kråglar JÄMT för oss känns som om det får vara nog snart! Men alltid ska det vara nåt, eller vad säger ni?
 
Ja är det något ni vill se mer i min blogg? Så säg gärna till, är öppen för ALLA förslag! Vill att min älskade vän Erika ska ha semester snart, vill ta en ute kväll med henne.. Miss that and her.. ♥ Men nu ska jag vara social med Anna som sitter bredvid mig, ville bara uppdatera er litegrana! :D

Kommentarer
Postat av: teresa

Bra, varje dag göra något nytt .. Det var bra hjälp av sina Syster-♥ - kyssar från Spanien!

Svar: Mmm bra att man har syskon ibland! :)
Vicky

2012-07-17 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0