26:e juli 2012

Idag var jag och hämtade ut paketet från HM, kan visa senare vad det var och hur det ser ut! ;P Sen fick vi fara in på birsta och hämta ett annat paket åt Robert för hans ekolod hade kommit.. Sen så åt vi middag på Ikea, MUMS!
 
Och nu ligger jag i soffan med min j*vla mensvärk och kollar på tomten är far till alla barnen. ÄLSKAR den filmen! hihi.. I morgon blir det nog stor handla på birsta, ska kolla med pappa och Gina om dom vill följa med! :)
 
Sen får älsklingen på förmodligen dubbel lång sväng, så lär väl inte se honom förns på Söndag någon gång, surt! Är lixom van att ha honom hemma på helgerna nu ju! :( Men men skit bra att han får jobba i alla fall, pengar är bra! :)
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen så återkommer jag senare! :D Ser verkligen motiverad ut.. (or NOT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0