Ber om ursäkt

Jaa jag ber verkligen om ursäkt för dålig uppdatering idag, men har haft fult upp.. Satt barnvakt åt min gud son Hampus för han pappa Stefan skulle hjälpa Älsklingen med att slänga det som var i lägenheten sen efter det for jag, älsklingen och Robert dit och städade sen kom pappa med! När vi var klara for vi till biteline för vi var så sjuuuukt hungriga eller rättare sakt karlarna! ;P
 
Och nu sitter jag här med tänka ljus och wallander på tven, Älsklingen och Robert åkte iväg en sväng. När dom kommer tillbaka blir det samma efterätt som igår med ett glas cider! njam njam! ;P
 
Gjorde detta ljusfat nyss med snäckor och hjärtan, fint va? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0