BLÄ

Alltså blä för huvudvärk, inte kul alls. Men har dock inte lika ont som förut. Efter en kopp kaffe släppte det sig lite och efter lite vila. Nu väntar jag på min seeeeena middag.. INTE bra, tycker inte om att äta så här sent.. Men men någon gång ibland gör väl inge?! Vad har ni haft för er idag då? Nåt roligt? Själv har man bara njutit av solen. Skönt! I morgon tänkte jag åka med pappa och Gina till Galtström eller Skatan för att sitta och mysa i solen med någon go fika eller nåt. Eftersom älsklingen far på lång körning i natt och kommer hem på lördag och vänder i dörren och vidare till gösnatta (fiske tävling)så förtjänar jag lite mys! ;P Han är bortskämd min karl. Tänk om alla skulle ha sån fritid som han, ojojoj! ;)
 
Näe nu måste jag kolla till middagen, blir nämligen potatisgratäng och fläskfile med bea.. MUMS! ;P Åh fick nyss ett samtal av min älskade Erika är alltid lika härligt att höra hennes röst! ♥ My girl!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0