God middag

Jaa snart är det ju middagsdags med. Och jag skriver inte förns nu, skämes. Men som jag sa igår så skulle jag vara borta nu på dagen så! Har legat och solat min rygg hos Anna.. :) Så himla härligt att det är fint och varmt väder här! Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, Han for med Robert till Umeå för Robert skulle köpa en båt så dom for halv sju på morgonen så är väl hemma snart. Och dessutom ska älsklingen iväg på lång körning antingen idag eller i morgon, och på lördag ska han vara bort hela dagen med.. KUL näe! Jaja, jag får väl ta och hitta på nåt annat själv! Nu ska jag vila för har fått sån huvudvärk! :(
 
Förut idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi glömde dricka kaffe! Säkert därför du har huvudvärk :P

Svar: HAHAHA jaaa säkert! :P
Vicky

2012-07-19 @ 15:37:44
URL: http://yvanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0