Puh

Ja det kan man lugnt säga, pust och stön.. Nu är jag hemma efter att Anna kom och drog upp mig ur sängen för att gå 6km, trött JA! Men har problem med ena knät märker jag, inte bra! Så nu äter jag min efterlängtade lunch, korvstroganoff och ris från igår.. MUMA! :D Sen blir det duschen sen får jag se vad som händer. Har två knäppisar här med. MICKE är den största sen tog han med sig Weimann för att greja med sin båt! ;P Men jaa nu ska jag äter gå till det jag ska göra. Hoppas eran morgon varit bra med! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gick ju kanoners idag! Prova med ett knästöd och försök tänka på hur du går med just det knät. Överböjer du det tex? Tar en tur i morrn med ;-)

Svar: kan ta en tur i morgon med Anna, men behöver inte överdriva det första vi gör som idag! Vill börja försiktigt! :)
Vicky

2012-07-14 @ 14:00:08
URL: http://yvanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0