Shoppat

Jao nu har jag nät shoppat från en ny sida jag hittade med massor av smink för lite och ingenting! Skit bra sida, dock vet jag inte hur produkterna är det sägs att vara bra! :P
Vad jag köpte:
1. En primer man tar på INNAN man här på makeupen så ska den sitta bättre! :)
2. Mineral foundation som är bra för ansiktet!
3. Foundation borste, har bara svampar nu och det är inte bra. För dom drar åt sig så himla mycket av foundationet.
4. Ett nagelack, ser sjukt fint ut, men får se hur det ser ut i verkligheten! Färgen heter red velvet.
5. Är som en vit eyeliner. Denna ska göra så det ser ut som du har större ögon! :)
 
Ja de var de jag köpte, och allt detta gick på ENDAST 227:- är ju som hittat för smink! :P Så rekomenderar denna sida starkt! http://www.eyeslipsface.se/
 
Får återkomma senare om det är bra saker eller dåliga då jag har testat! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen! Jag har ju tipsat dig om Elf förut :-P jag tycker dom är väldigt bra för det priset. Borstarna i bamboo och från studioline är bäst.

Svar: Jasså har inge minne av de.. ;P
Vicky

2012-07-27 @ 09:08:07
URL: http://yvanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0