Shoppat!

Nu har jag klickat hem lite hår produkter som jag bara älskar, sen tog jag två andra saker som jag aldrig testat. Så ska bli roligt och se om de funkar bra!
1. Paul mitchell är för lite fettare och grönare hår, sjukt bra. Har eget vatten så mitt hår har tedens till att bli lite grönt, men med detta shampoo får du bort de.
2. Sensation melon är en torrshampoo. Mitt hår blir lätt fett och jag vill inte tvätta det varje dag, så denna ska tydligen vara bra. Fick bäst i test på Lyko.
3. Loreal absolut repair, kan INTE vara utan denna. Så j*vla bra, reparerar håret nåt enormt.. Rekommenderar denna om du har skadat hår.. SUPER!
4. Wild strawberry sensation är en hårspray som ska lukta gott och vara jätte bra, har aldrig testat den så får återkomma med fakta om den! :P Alla dessa produkter hitta du på: Lyko.se . Rekomenderar denna sida, jag handlar bara mina hårprodukter där. För att dom har bäst pris och dessutom snabb leverans! ;P Vem vill inte ha hem varorna snabbt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0