Sorry

Förlåt för att jag skriver så sent, men har haft lite att stå i här på förmiddan! ;P Sov nämligen över så vaknade sent. Sen var jag ut på en promenad i det sjukt fina vädret. Dock vart det inte så långt promenad för att det är alldeless för varmt för hundarna, är helt utmattade nu efter denna lilla sväng. Stackarn. Sen vart det lite små träning här hemma med och nu äter man middag. :) Så ja jag har haft lite fult upp. Väntar på att få ett sms om att mina produkter har kommit, men har inte fått nåt än. :( Men lär väl komma i morgon, brukar gå fort att skicka dom skickade ju igår så! :) Men nu ska jag fortsätta äta min middag, får se vad jag hittar på sen! :) Hoppas ni har en lika fin dag som mig. Blir så GLAD av detta vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0