tänk först och tala sen!

Jaa det är verkligen en sak jag måste öva på ibland faktiskt! ;P Visa saker säger man först och tänker sen.. I för sig gör väl nog ALLA det ibland är väl mänskligt, det är ju därför visa saker blir missuppfattat ibland.. men jaa.. Jaa smartisen specullerar... hehe! ;P
 
Nu är det så att jag undrar vart karln tagit vägen! :P Tänkte ju kolla på mirror mirror innan vi ska lägga oss, han ska ju jobba i morgon med. :P I morgon om det blir fin väder så ska jag dra till Anna igen och sooooola fast denna gång RYGGEN, hahaha vart lite bränd idag.. ;P Men nu ska jag kolla på filmen på tven. Och förlåt att jag gjorde som jag gjorde, men tog illa vid mig. Men skönt att du ringde upp.. ♥ You know who you are! :)
 
Bjuder på en hemsk bild.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0