Sorry

Förlåt alla läsare, har helt glömt bort bloggen idag. Men som sakt har ingen ork i kroppen vill bara ligga, så har nog nåt konstigt virus i mig.. :( Nu har Olven åkt hem igen, han är så snäll den människan finns absolut INGET ont i honom.. Fattar inte hur visa kan vara elak med honom. Men men. Jag har nyss kommit hem har varit hos pappa och Gina och bara varit. Skönt var det. OcH pappa skulle ju promt bli klippt så fick väl göra de.. ;P Nu sitter jag och väntar på älsklingens specialitet rotssaksgryta. Nam nam.. Han är mäster kock på den.. ;P Han kan han också mitt hjärta.. ♥ Sen ska vi nog ta och kolla på lite filmer vi tänkt göra snart i 2 veckors tid. ;P Sen blir det tidig säng för älsklingen för han fick förmiddagspass denna vecka.

Dessa filmer ska vi se i kväll..

Och denna middag blir det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0