LESS

Jag blir så jävla less på allt gnäll och klagomål på hur lat jag är! Jag är INTE lat inte med vilje i alla fall! Varför kan ingen förstå det? Jag har ett förbannat jävla virus i kroppen, har varit till läkaren och dom sa att det kan ta tid och bli av med det, DÄRFÖR jag INTE har någon ORK!!! Skulle jag göra som jag ville så skulle jag bara ligga i sängen hela jävla dagarna och inte kliva upp! Detta virus tar koll på mig och min ångest! Så ni som klagar håll käften istället för att säga nåt! Och för den delen hur många är det som tränar 5 dagar i veckan? Jaa INTE många jag känner, kallar jag er lat? NOPP!! Så alltså denna vecka har jag känt av min härliga förkylning lite extra med hela munnen med blåsor, trötthet, hals ont ingen sömn och hängig. Men jag försöker ändå! Jag är så jävla less på all BULLSHIT! Sköt erat och skit i mitt! Och dom som tror att dom peppar mig med att säga att jag är lat så det hjälper INTE!!! Dessutom blir man deprimerad av att vara ensam den största delen av dagarna! Har lixom inte min sambo så mycket vid mig för han har sin fritid som han måste också få ha. Men jag tycker dock till en viss gräns, men men. Så jag känner mig bra ensam! Sen känner jag massa annat som, besvikelse, ledsenhet, trötthet, orkeslös, förbannad, less ja you name it! Jag skriver inte detta för att ni nu ska tycka synd om mig ABSOLUT inte, utan jag säger detta för att lätta på mitt hjärta och för att ni ska veta! Och jag syftar absolut inte på någon speciell heller! Utan jag vill bara skriva av mig! Finns mer jag skulle vilja skriva men det är för personligt för att skriva här! Jaja nu tänker jag fortsätta kolla på filmen på tven så ha det så bra! :) ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig man blir så less och förbannad när folk bara gnäller,dömer och lägger i andras liv det är inte så roligt.Så dom får sköta sitt och på ren svenska ge fan att lägga i mitt liv jag gör så gott jag kan.Alla har sina fel och brister no one is perfect.

Svar: Ja men precis! Vem är du? :)
Vicky

2013-05-19 @ 08:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0